Monday 4 August 2014

22

Birthday Queen - tai ta, kuri visą dieną su naktiniais, susivėlusiais plaukais, apibėgusiu juodu tušu aplink akis, pagiringu užtinusiu veidu - tai miega, tai keliasi, retkarčiais padėkoja už netikėtai originalų sveikinimą. Turbūt tikroji mano ištvermė atsiskleidžia geriant - savaites keičia mėnesiai, o mane sustabdys tik kokia nors mandra liga.
Ir kas galėjo pagalvot, jog prieš tokią seksualią (22) sukaktį ims ir apsivers mano gyvenimas, aš iškrisiu iš komforto zonos ir pagaliau nusiraminsiu, pagaliau atrasiu tą tikrąją dvasinę ramybę, kurios, lyg paparčio žiedo, visada ieškojau. Vienintelis blogas dalykas dabar - tai alinantis karštis, tačiau raganos juk mėgsta nuogas maudynes šviečiant žvaigždėms ir skraidžiojant ateiviams - tegu grožisi jaunais kūnais ir pašėlusia dvasia.
Tiek daug gerų dovanų gavau - ne, nematerialios jos. Jau dvi savaites viskas vertėsi aukštyn kojom, o aš buvau tarsi katinas pintinėj, sukamas besilinksminančių vaikų, paskui išmestas ir pašaipiai stebimas pirmųjų bandymų laikyti pusiausvyrą. Pusiausvyrą išlaikiau, plaukus pasitaisiau ir išdidžiai žengiau pirmyn. Kol šie žmonės mano gyvenime - visi išbandymai kelia šypseną arba netyčia priverčia pajusti mirties alsavimą, kai, rodos, mirsi besijuokdamas. Na, bet kaip Šopenhaueris rašo - visa, kas vyksta, nuo didžiausia iki mažiausia,- vyksta būtinai.
Stebuklingas dalykas, tos vasaros naktys -sutinki ką nors svaiginančio galvą labiau nei absentas, mes pasidalinam savo tabletėmis ir nė neprisimenam, jog už mėnesio rugsėjis. Ar jauti rudenį, glostantį tavo kūną? Aš jaučiu.

Birthday Queen išjungia kompiuterį,  baigia tobulinti savo vis dar (ar tebe) jauną veidą, užsideda dar niekieno nematytą juodą, prigludusią suknelę ir pasileidžia į trasą. Ši naktis - mano. Kaip ir visos kitos.

No comments:

Post a Comment